Често задавани въпроси

  1. Трябва ли да се регистрирам, за да пазарувам в електронния магазин на bg?

Не е необходимо- за да пазарувате в онлайн магазина не е задължително да сте регистриран клиент. Ползите от регистрацията са, че имате достъп до предишните си поръчки и можете да се възползвате от специални цени и промоционални предложения, валидни само за Вас.

  1. Акумулаторите имат ли гаранция?

Да, всички акумулатори, предлагани от нас имат гаранция, като срокът й е посочен в характеристиките на продукта. Условията на гаранцията са описани подробно в гаранционната карта, която получавате при покупката на акумулатора .

  1. Трябва ли да посетя сервиз за техническа заверка на гаранционната карта?

Да – необходимо е.  Причините да откаже старият акумулатор могат да бъдат различни, като най- честата е, че ресурсът му вече е изчерпан, а втората често срещана причина е неизправна електрическа система на автомобила. Ролята на техническата заверка в сервиз е да се извърши проверка, дали акумулатора, който сте закупили е подходящ за автомобила Ви, дали зареждането на акумулатора от автомобила е в определените норми (13,8 – 14,5 V), както и да се провери евентуална завишена консумация на ток при изключен двигател.

  1. Гарантиран ли е произходът на стоките в онлайн магазина?

Да, всички стоки, които предлагаме, са внесени директно от нас или са закупени от официалните вносители на марката в България.

  1. Мога ли да поръчам продукти от Вас, които не фигурират в онлайн магазина?

Да, тъй като при продуктите като филтри, накладки, части по окачването и др. вариациите са твърде много, за Ваше улеснение Ви препоръчваме да се свържете с наш служител, който ще Ви предостави необходимата информация и ще Ви изготви конкретна оферта.